Aj keď public relations predstavuje skôr beh na dlhé trate, na rozdiel od reklamy, dlhodobo buduje dobré meno firmy a vzťahy s cieľovou skupinou. Preto je najlepšia cesta pri vytváraní značky práve PR. Potrebujete predsa získať dôveryhodnosť. Reklama však dôveryhodnosť nemá. Preto ľudí skôr zaujme redakčný tip od novinára ako inzertná stránka v časopise alebo vyskakujúci banner na webe.
PR je nástroj, ktorý podporuje predaj produktov a služieb prostredníctvom ovplyvňovania médií. Kvalitná PR komunikácia nie je založená len na rozposielaní nudných tlačových správ. Zakladáme si na dobrých vzťahoch s novinármi, vďaka kvalitným a zaujímavým textom, osobnom, ale aj telefonickom kontakte a „café stretnutiach“.
Veľakrát v redakciách potrebujú netradičné nápady a my im ich práve preto ponúkame. Do partnerstiev s novinármi dlhodobo investujeme a každý text prispôsobujeme na konkrétnu rubriku do konkrétneho média.
Našou úlohou je zabezpečiť, aby sa potrebné informácie prostredníctvom článkov, tipov, súťaží, rozhovorov, reportáží, rád odborníkov či testovania produktov dostali do povedomia spotrebiteľov a priniesli vám potrebný zisk.
Vždy platíte až za konečný výsledok, za výstupy, ktoré sami reálne uvidíte.